Start » Aktiviteter » Kundbeteenden i en komplex retailvärld

Maila sidan

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Vart ska det mailas? (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

15

Nov

Kundbeteenden i en komplex retailvärld

Forskningsinblick: Forskarfrukost med Sara Rosengren

De snabba skiften som syns i dagens retail förklaras ofta med teknologiska framsteg.
Men borde det egentligen inte vara kunderna som sätter takten?

Med utgångspunkt i akademisk forskning delar Sara Rosengren, professor och chef för Handelshögskolans Center for Retailing, med sig av insikter kring förändrade kundbeteenden i en allt mer komplex retailvärld.

Sara Rosengren är professor i företagsekonom, med inriktning retailing, vid Handelshögskolan i Stockholm där hon också är chef för Center for Retailing. Hennes forskning har rönt internationell uppmärksamhet och hon är författare till en av Europas bäst säljande läroböcker i marknadsföring.

VARMT VÄLKOMNA!

Prenumerera på nyhetsbrev