Start » Aktiviteter » Kundreaktioner på omnikanal

Maila sidan

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Vart ska det mailas? (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

17

apr

Kundreaktioner på omnikanal

: Forskarfrukost med Angelica Blom, Handelshögskolan i Stockholm

Hur är kundreaktionerna på handelns omnikanalerbjudande?

Dagens shoppingresa går ofta via många kanaler fram till avslutat köp: surfplattan, den fysiska butiker, telefonen med sociala medier och nätbutik.

I sin doktorsavhandling One size fits all? Understanding shopper responses towards integration activities in omnichannel retailing har Angelica Blom undersökt kunders reaktioner på olika omnikanallösningar.
En slutsats är att mottagligheten hos kunden beror på var i köpprocessen hen befinner sig, och att det inte finns en enda omnikanallösning som passar alla detaljhandelsföretag.

Kom på forskarfrukost och ta del av Angelica Bloms forskning.

Angelica Blom är verksam på Handelshögskolan i Stockholm, Institutionen för Marknadsföring och Strategi samt Center for Retailing vid Handelshögskolan i Stockholm.

MER INFO OCH ANMÄLNINGSLÄNK INOM KORT HÄR PÅ HEMSIDAN!

Prenumerera på nyhetsbrev