torsdag 29 augusti 2024
Den digitala kundresan i smartphone-eran
Patrik Stoopendahl, forskare vid Högskolan i Borås, kastar ljus över den transformerade kundresan i takt med teknikens framsteg.
I sin forskning belyser han smartphones centrala roll i dagens konsumentsamhälle, där dessa enheter är navet för nöje, informationssökning och inköp.
Den alltmer sammanflätade kundresan utmanar traditionella shoppingmönster och kräver en ny förståelse för kundresan, för det företag som vill lyckas.
Patrik Stoopendahl är också aktuell i ett forskningsprojekt om e-handelschefer, finansierat av Handelsrådet: ”E-commerce managers: understandning the formations of a new market actor”. Läs mer om det projektet på Handelsrådets hemsida.
Forskarfrukostarna genomförs endast i fysisk form och spelas in och släpps digitalt på Handelsrådets Youtube-kanal.
Ett samarbete med Retail House.
Talare
Patrik Stoopendahl, forskare vid Högskolan i Borås, kastar ljus över den transformerade kundresan i takt med teknikens framsteg.
I sin forskning belyser han smartphones centrala roll i dagens konsumentsamhälle, där dessa enheter är navet för nöje, informationssökning och inköp.
Den alltmer sammanflätade kundresan utmanar traditionella shoppingmönster och kräver en ny förståelse för kundresan, för det företag som vill lyckas.
Patrik Stoopendahl är också aktuell i ett forskningsprojekt om e-handelschefer, finansierat av Handelsrådet: ”E-commerce managers: understandning the formations of a new market actor”. Läs mer om det projektet på Handelsrådets hemsida.
Forskarfrukostarna genomförs endast i fysisk form och spelas in och släpps digitalt på Handelsrådets Youtube-kanal.
Ett samarbete med Retail House.
Patrik Stoopendahl, forskare vid Högskolan i Borås, kastar ljus över den transformerade kundresan i takt med teknikens framsteg.
I sin forskning belyser han smartphones centrala roll i dagens konsumentsamhälle, där dessa enheter är navet för nöje, informationssökning och inköp.
Den alltmer sammanflätade kundresan utmanar traditionella shoppingmönster och kräver en ny förståelse för kundresan, för det företag som vill lyckas.
Patrik Stoopendahl är också aktuell i ett forskningsprojekt om e-handelschefer, finansierat av Handelsrådet: ”E-commerce managers: understandning the formations of a new market actor”. Läs mer om det projektet på Handelsrådets hemsida.
Forskarfrukostarna genomförs endast i fysisk form och spelas in och släpps digitalt på Handelsrådets Youtube-kanal.
Ett samarbete med Retail House.
Patrik Stoopendahl, forskare vid Högskolan i Borås, kastar ljus över den transformerade kundresan i takt med teknikens framsteg.
I sin forskning belyser han smartphones centrala roll i dagens konsumentsamhälle, där dessa enheter är navet för nöje, informationssökning och inköp.
Den alltmer sammanflätade kundresan utmanar traditionella shoppingmönster och kräver en ny förståelse för kundresan, för det företag som vill lyckas.
Patrik Stoopendahl är också aktuell i ett forskningsprojekt om e-handelschefer, finansierat av Handelsrådet: ”E-commerce managers: understandning the formations of a new market actor”. Läs mer om det projektet på Handelsrådets hemsida.
Forskarfrukostarna genomförs endast i fysisk form och spelas in och släpps digitalt på Handelsrådets Youtube-kanal.
Ett samarbete med Retail House.