tisdag 2 december 2025
Frukostseminarium i Göteborg
Johan Hagberg och Patrik Stoopendahl är aktuella med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet, kring spänningen mellan handelsföretagens personifierade digitala marknadsföring och kundens integritetsskydd.
Läs om projektet ”How privacy shapes retailers and the retail market” här.
Frukostseminariet är ett samarbete mellan Centre for Retailing (CFR), Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, Handelsrådet och HUI Research.
Mer info och anmälan under hösten.
Talare
Johan Hagberg och Patrik Stoopendahl är aktuella med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet, kring spänningen mellan handelsföretagens personifierade digitala marknadsföring och kundens integritetsskydd.
Läs om projektet ”How privacy shapes retailers and the retail market” här.
Frukostseminariet är ett samarbete mellan Centre for Retailing (CFR), Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, Handelsrådet och HUI Research.
Mer info och anmälan under hösten.
Johan Hagberg och Patrik Stoopendahl är aktuella med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet, kring spänningen mellan handelsföretagens personifierade digitala marknadsföring och kundens integritetsskydd.
Läs om projektet ”How privacy shapes retailers and the retail market” här.
Frukostseminariet är ett samarbete mellan Centre for Retailing (CFR), Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, Handelsrådet och HUI Research.
Mer info och anmälan under hösten.
Johan Hagberg och Patrik Stoopendahl är aktuella med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet, kring spänningen mellan handelsföretagens personifierade digitala marknadsföring och kundens integritetsskydd.
Läs om projektet ”How privacy shapes retailers and the retail market” här.
Frukostseminariet är ett samarbete mellan Centre for Retailing (CFR), Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, Handelsrådet och HUI Research.
Mer info och anmälan under hösten.