torsdag 28 augusti 2025

Kanalval i en digital värld

Kom och ta del av aktuella forskningsrön kring marknadsföring och kommunikation visavi den fysiska butiken.

Erik Modig är forskare vid Handelshögskolan i Stockholm och vid Stockholms universitet.

Under denna morgontimme berättar han utifrån sin forskning hur man kan tänka smartare kring kanalval för att maximera marknadsföringens effekt.
Han guidar genom hur olika kanaler kan påverka konsumentens beslut – från varumärkesbyggande till köpögonblick.
Särskilt fokus ligger på butikens roll som kraftfull konverteringskanal. Hur viktig är butiken egentligen i en värld av digitala alternativ?

Seminariet är ett samarbete med Retail House.

Varmt välkommen!

Talare

Erik Modig är forskare vid Handelshögskolan i Stockholm och vid Stockholms universitet.

Under denna morgontimme berättar han utifrån sin forskning hur man kan tänka smartare kring kanalval för att maximera marknadsföringens effekt.
Han guidar genom hur olika kanaler kan påverka konsumentens beslut – från varumärkesbyggande till köpögonblick.
Särskilt fokus ligger på butikens roll som kraftfull konverteringskanal. Hur viktig är butiken egentligen i en värld av digitala alternativ?

Seminariet är ett samarbete med Retail House.

Varmt välkommen!

Erik Modig är forskare vid Handelshögskolan i Stockholm och vid Stockholms universitet.

Under denna morgontimme berättar han utifrån sin forskning hur man kan tänka smartare kring kanalval för att maximera marknadsföringens effekt.
Han guidar genom hur olika kanaler kan påverka konsumentens beslut – från varumärkesbyggande till köpögonblick.
Särskilt fokus ligger på butikens roll som kraftfull konverteringskanal. Hur viktig är butiken egentligen i en värld av digitala alternativ?

Seminariet är ett samarbete med Retail House.

Varmt välkommen!

Erik Modig är forskare vid Handelshögskolan i Stockholm och vid Stockholms universitet.

Under denna morgontimme berättar han utifrån sin forskning hur man kan tänka smartare kring kanalval för att maximera marknadsföringens effekt.
Han guidar genom hur olika kanaler kan påverka konsumentens beslut – från varumärkesbyggande till köpögonblick.
Särskilt fokus ligger på butikens roll som kraftfull konverteringskanal. Hur viktig är butiken egentligen i en värld av digitala alternativ?

Seminariet är ett samarbete med Retail House.

Varmt välkommen!

Anmäl dig här!