onsdag 9 april 2025

Digitala kundmöten i fysiska butiker

Frukostseminarium med Karina Töndevold Liljedal.  Mer information och anmälan under våren här på hemsidan.

Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.

I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.

Rapportens sammanfattning går att ta del av här.

Talare

Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.

I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.

Rapportens sammanfattning går att ta del av här.

Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.

I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.

Rapportens sammanfattning går att ta del av här.

Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.

I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.

Rapportens sammanfattning går att ta del av här.

Anmälan öppnar under våren Anmälan öppnar under våren