Start » Aktiviteter » Personalens roll i servicemötet

Maila sidan

    Ditt namn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Vart ska det mailas? (obligatorisk)

    Ämne

    Ditt meddelande

    22

    okt

    Personalens roll i servicemötet

    : Forskarwebbinarium

    Direktsänt forskarwebbinarium med Kristina Bäckström, Institutionen för service management och tjänstevetenskap, Lunds universitet.

    Väl pålästa kunder med en flora av shoppingkanaler att välja på påverkar kundmötet i de fysiska butikerna. Med exempel från företag inom branscher som dagligvaror, mode, böcker, heminredning och hemelektronik, ska ett nytt forskningsprojekt öka förståelse för personalens roll i ett nytt detaljhandelslandskap.

    Syftet med projektet är att öka kunskapen om vad personalen möter i dagens kundmöten och utvärdera vad det är som krävs för att dessa möten skall bli bra under nya förutsättningar.

    Läs om forskningsprojektet här.

    Anmälan öppnar under sensommaren

    Prenumerera på nyhetsbrev