onsdag 9 april 2025
Digitala kundmöten i fysiska butiker

Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.
I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.
Rapportens sammanfattning går att ta del av här.
Talare
Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.
I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.
Rapportens sammanfattning går att ta del av här.
Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.
I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.
Rapportens sammanfattning går att ta del av här.
Karina Töndevold Liljedal, vid Handelshögskolan i Stockholm, är aktuell med ett forskningsprojekt, finansierat av Handelsrådet: Digitala kundmöten i fysiska butiker – kan videomöten och videomaterial öka försäljning och nöjdhet?.
I slutet av förra året, 2024, kom slutrapporten skriven tillsammans med Hanna Berg, vid Handelshögskolan i Stockholm respektive Stockholms universitet. Läs den här.
Rapportens sammanfattning går att ta del av här.