Start » Aktiviteter » Marknadsföring i fysisk butik

Maila sidan

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Vart ska det mailas? (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

24

apr

Marknadsföring i fysisk butik

: Forskarfrukost med Carl Philip Ahlbom, Handelshögskolan i Stockholm

Välkommen på forskarfrukost med Carl Philip Ahlbom, Handelsrådets doktorandstipendiat 2017.
Under frukosten kommer Carl Philip Ahlbom, verksam vid Handelshögskolan i Stockholm. att berätta kring sin forskargärning som kretsar kring den fysiska butiken.
Han har undersökt den fysiska butiksmiljön ur flera olika synvinklar: smarta telefoner i dagligvaruhandeln, musik i butik och vilka placeringar av specialexponeringar som är mest effektiva.
I fokus nu ligger kombinationer av butiksmarknadsföring över sinnena och skillnader i sinnesmarknadsföringseffektivitet mellan fysiska och digitala butiker genom fält- och laboratorieexperiment.

MER INFO OCH ANMÄLNINGSLÄNK INOM KORT HÄR PÅ HEMSIDAN!

Prenumerera på nyhetsbrev