Start » Yrke och kompetens » Kompetenslyft för handeln » Utbildningsprogram » Samma kunder – nya förväntningar: Kundservice och kundbemötande 2.0

Maila sidan

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Vart ska det mailas? (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

Samma kunder – nya förväntningar: Kundservice och kundbemötande 2.0

Hur utvecklar du din kundservice och kundbemötande i både butik och digitalt?

 

Kunders förväntningar på individuellt bemötande och service både i butik eller online har blivit allt viktigare för att vinna deras förtroende.

Genom utbildningen får du slipa på din förmåga att bemöta kunder och ge service på ett medvetet och individanpassat sätt. Du kommer att kunna ge exempel på vad service kan innebära för olika typer av kunder. Du får lära dig att analysera verksamhetens styrkor och svagheter i kundservice kundbemötande och anpassa kundmöten utifrån en förståelse för olika kunders förväntningar på service och bemötande. Du har också fått sätta ord på den egna verksamhetens värdegrund och principer för kundbemötande.

Målgrupp: alla

 

Prenumerera på nyhetsbrev