Start » Yrke och kompetens » Kompetenslyft för handeln » Utbildningsprogram » E-handel, fysisk handel eller både och – affärsstrategi i ett digitalt handelslandskap

Maila sidan

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Vart ska det mailas? (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

E-handel, fysisk handel eller både och – affärsstrategi i ett digitalt handelslandskap

Vilken affärsstrategi är rätt för dig i ett digitalt handelslandskap? Vilka vägval och överväganden bör du göra?

 

Det är viktigt att kontinuerligt se över och utveckla din verksamhets affärsstrategi för att vara säker på att den är aktuell och grundar sig på medvetna vägval.

Genom utbildningen lär du dig att utveckla din affärsstrategi och kan sätta ord på den egna verksamhetens nuvarande uttalade eller outtalade affärsstrategi i relation till handeln i övrigt. Du förstår också vilka olika överväganden, exempelvis gällande försäljningskanaler, som du behöver ta ställning till. Efter utbildningen har du börjat formulera en ny, medveten affärsstrategi och kan motivera den egna verksamhetens positionering och vägval i det digitala handelslandskapet.

Målgrupp: ledare och centrala funktioner

 

 

Prenumerera på nyhetsbrev