Aktivitet
Start » Aktiviteter » Kundens digitala beteende vid matinköp

Maila sidan

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Vart ska det mailas? (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

Kundens digitala beteende vid matinköp

Mobiler och surfplattor före och efter butiksbesöket

2017-03-31

Nu får du möjlighet att lära dig mer om hur kunden använder mobiler och surfplattor vid matinköp, såväl i butiken som före och efter butiksbesöket när lektor Ulrika Holmberg föreläser på en forskarfrukost hos Retail House.

Lektor Ulrika Holmberg, vid företagsekonomiska institutionen och föreståndare för Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK) vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet, forskar om hållbar konsumtion och konsumenters interaktion med digital teknik i butik. Hon har skrivit flera rapporter och artiklar om konsumtion och handel.

Se seminariet här:

Prenumerera på nyhetsbrev